O tu apie Mane šitaip galvoji?

O tu apie Mane šitaip galvoji?



Ištrauka iš Ravio Nataradžano pokalbio su Rusijos ir Baltijos šalių grupe. 
Indija, 2015 m.

Kartą sapne Svamis manęs klausia:
– Tu mane myli?
Sakau:
– Taip, Svami. Aš Tave myliu.
Jis žiūri į mane kiaurai veriančiu žvilgsniu ir sako:
– Ne, nemyli.
Man akyse susitvenkė ašaros.
– Kaip gi taip, Svami. Aišku, kad myliu Tave.
– Ne, nemyli.
Ir man taip skaudu, taip apmaudu. Kaip gi taip – Viešpats sako, kad aš Jo nemyliu... Ašaros akyse.
Jis sako:
– O tu atsimeni, kai pirmą kartą įsimylėjai?
Netgi pasako tos mergaitės vardą!
Sakau:
– Ar labai reikia tai aptarinėti?
Jis sako:
– Ne. Aš viską atsimenu, tik tu nori viską užmiršti. Bet Aš tau visai nenoriu to priminti. Aš tik noriu tau kai ką pasakyti. Visur, kur tu eidavai, tavo akys visuomet ieškodavo jos. Nueini į vakarėlį – tavo akys minioje ieško tik jos. Ar ji atėjo? Jos nėra? Kaip ji šiandien apsivilkusi? Eini į parduotuvę, perki kokius drabužius, ir apie ją galvoji: „Gal jai nupirkti šią suknelę?“ O pinigų neturi. Vis dėlto esi studentas. Nuolatos galvojai. Valgei ledus – apie ją galvojai: „Šituos ledus ji labai mėgsta...“
Sakau: 
– Na tai kas...
Jis taip žiūri man į akis ir sako: 
– Tu apie Mane taip galvoji?
– Atleisk... Negalvoju... Esu kaltas.
– Kai tu pradėsi apie Mane visą laiką šitaip galvoti... Valgai ledus – galvok apie Mane: „Ar Svamiui patiks šitie ledai?“ Imi, valgai ir klausi: „Svami, ar Tau patiks šitie ledai?“ Valgai saldumynus – paklausk. Perki rūbus – paklausk, ar patiks Svamiui. Kai nuolatos apie Mane galvosi – taip, kaip galvojai apie ją, tada gali laikyti, kad tu Mane įsimylėjai. Ateis toks laikas, kai tu nuolatos su Manim kalbėsies. Su kitais kalbėsi, bet apie Mane galvosi. Dirbsi biure – apie Mane galvosi. Spausdinsi kompiuteriu – apie Mane galvosi. Šluosi savo kambarį – apie Mane galvosi. Skalbsi drabužius – apie Mane galvosi. Skusiesi barzdą – apie Mane galvosi. Kada taip bus – tada gali laikyti, kad tu mane įsimylėjai. Tada tu tapsi Mano.

Nuoroda: Ravi Natarajan. Sapnas
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :