Žodžiai, pabraukti raudonu rašalu

Izaokas Taigretas

Kartą, aštuntojo dešimtmečio pradžioje, į Prašanti Nilajamą atvykau kartu su draugu. Bičiulis nė kojos negalėjo įkelti į ašramą, ir dėl to jaučiausi prislėgtas ir nusiminęs.

Kai po savaitės grįžau į Londoną, oro uoste mane pasitiko mano sekretorė. Ji pasakė: „Ką tik išnuomojau jums naują butą, šįryt pasirašiau nuomos sutartį.“ Nuvažiavome į tą butą. Tebejaučiau apmaudą, kad Svamis nesusitiko su mano draugu. Sėdėjau krėsle, ir staiga pamačiau, kad pro durų apačią kažkas įspraudžia laišką. Tai buvo tvirtai virve perrištas siuntinys, adresuotas man, – nors tą butą išsinuomojau tiktai tos dienos rytą. Siuntinys iš Indijos! Išsiųstas prieš dvi savaites! Išpakavęs viduje radau knygą, išleistą Šri Satjos Sai knygų tresto. Knygoje raudonu rašalu buvo pabraukti žodžiai: „Net Mano rūbo kraštelio niekas negali pamatyti be Mano valios.”

Kroatija. 2016 m. balandžio 24 d.
Šaltinis: Discourses from Divine Visits Overseas
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :