Jeigu visi klausytųsi savo širdies, visi į tą patį klausimą gautų tą patį atsakymą

Per Svamio vizitą Malaizijoje, 2015 rugsėjo 30 d. vykusiame satsange vienas sekėjas paklausė: „Bhagavanai, daugelyje šeimų kyla konfliktų dėl Tavo subtiliojo pavidalo. Labai liūdna tai girdėti. Kiek tęsis šios lylos (dieviški žaidimai)?“

Štai ką Svamis atsakė (per Madhu): Ar tikėtų Mano subtiliuoju pavidalu, ar ne, šeimose tol bus konfliktų, kol bus ego. Kol jie galvos, kad tik jų vienų žodžiai yra teisingi, kad tik jie vieni žino tiesą, kad tik jų vienų išgirsti dalykai yra teisingi, tol niekas nepasikeis. Tarp vyro ir žmonos dažnai kyla konfliktų. Kai abu sako tiesą, tai nėra vietos konfliktui. Konfliktas gali kilti tik tuomet, kai vienas iš jų neteisus. Jeigu iš tiesų įsiklausysite į savo širdį, nebus jokių konfliktų. Jeigu klausysitės savo proto, tuomet konfliktas neišvengiamas.

Jeigu visi šeimos nariai iš tiesų klausytųsi savo širdies, ne tik dėl šio dalyko, bet dėl visų dalykų, susijusių su jų šeima, tuomet nekiltų jokių konfliktų – nes jie visi į tą patį klausimą gautų tą patį atsakymą. Taigi, ne Aš įžiebiu konfliktą – jūs įžiebiate konfliktą; Aš visuomet nešu taiką.

Vis dėlto jeigu pasitaikytų toks žmogus, kuriam tai būtų per sunku, kaip galėtumėte jam padėti, kad mažiau sielotųsi?

Jeigu jūs jaučiate, kad Aš esu, jeigu jūs jaučiate, kad Aš jums kalbu ir pasakau, kaip gyventi ir tobulėti, tuomet poveikį jiems gali padaryti štai kas – jūsų pačių pasikeitimas, jūsų požiūrio, elgesio, minčių ir žodžių pasikeitimas.

Kai iš šio satsango grįšite į namus, kai jūsų vyras pasiteiraus, kas jame vyko, kai matys, su kokia meile, ramybe ir gerumu atsakote į jo klausimą, su kokia meile ir gerumu nuo tos akimirkos jūs gyvenate savo gyvenimą – tiek šeimoje, tiek visur kitur – tai ir bus įrodymas, kad Svamis yra.

Sakoma – kas paliečia Filosofijos akmenį, tas tampa auksinis. Jeigu jūs iš tiesų Mane patirsite, jūs pasikeisite, tuomet šis jūsų pasikeitimas taps įrodymu, kad Aš egzistuoju. Nėra jokios prasmės namuose kariauti žodžių karus. Vietoj to pradėkite patys keistis ir iš tiesų, nuo šios akimirkos, gyventi taip, kaip Aš iš jūsų tikiuosi.

Matydami jūsų transformaciją pasikeis ir kiti. Ugnies negalima užgesinti aliejumi – ją galima užgesinti tik vandeniu. Ginčai neišspręs jokio konflikto. Konfliktą, kad ir koks jis būtų, galite išspręsti tik įsiklausydami į savo širdį ir maloniai elgdamiesi.

Šaltinis: Children for Sathya Sai
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :