Kaip gali Dievas vienoje vietoje būti, o kitoje ne?


Kai sakote: „Svamis yra visur esantis, visagalis ir visažinis, Jis persmelkia visą Visatą“, tai kaip galite sakyti, kad Jis yra čia, o ne ten? Anksčiau giedojote bhadžanas ir dainavote, kad Svamis yra „Dieviškumo įsikūnijimas“. Kaip gali Dievas vienoje vietoje būti, o kitoje ne? Todėl jei tikrai tikite, kad Svamis yra Dievas, tai turite ir tikėti, kad Jis kiekvieną akimirką yra čia, ten ir visur. Tuomet kodėl negalite Jo patirti kiekvieną akimirką, visur? Nes dar turite nusipirkti dieviškus akinius, pro kuriuos galėsite matyti Dievą visur.

Norėdami nusipirkti dieviškus akinius, kad matytumėte Dievą visur, turite atsikratyti savanaudiškumo ir prisirišimų; tuomet Aš suteiksiu jums dieviškąjį regėjimą jausti ir matyti Mane visur. Ahamkara ir mamakara (ego ir prisirišimai) – tai kaip katarakta, dėl kurios negalite matyti to, kas priešais jus. Meilės ir tarnavimo operacija gali pašalinti kataraktą ir nuskaidrinti jūsų regėjimą. Iš visų būdų, kaip tapti tyru ir patirti Dievą, patikimiausias ir trumpiausias kelias yra tarnavimas. Jei kam nors tarnaujate, iš tiesų tarnaujate ne kam nors kitam, besiskiriančiam nuo jūsų; jūs tarnaujate tai pačiai Dieviškajai Esybei, kuri yra abiejuose.

Jei norite sutikti karalių, kaip galite tai padaryti? Arba pats turite būti karaliumi, arba turite būti karaliaus tarnu. Jei esate kitas karalius, tai karalius jus pasikvies ir susitiksite. Jei negalite būti karaliumi, tai galite būti bent jau tarnu, nes karalius vis kviesis tarną jam patarnauti. Taigi, tarnavimas yra patikimiausias kelias artėti link Dievo. Tiems, kurie šiame tarnystės kelyje seka Manimi, nereikia Manęs ieškoti; Aš eisiu jų ieškoti. Jiems nereikia Manęs kviesti, Aš juos pakviesiu, nes Man patinka būti su tais, kurie myli ir tarnauja kitiems.

Kiek dar gyvensite neišmanyme, kad visi kiti yra kiti, o ne jūs pats? Šuo (angl. D-O-G), žiūrėdamas į savo atspindį, dėl savo neišmanymo galvoja, kad ten kitas šuo. O Dievas (angl. G-O-D) viską mato kaip save. Taigi nusukite savo žvilgsnį nuo pasaulio į Dievą. Išsivaduokite nuo savanaudiškumo ir prisirišimų – gyvuliškų savybių, ir stiprinkite dieviškąsias savybes – nesavanaudiškumą ir Dieviškumą.

Jūs dainavote apie savo Dieviškumą: „Primink man, o Viešpatie, kas aš esu.“ Todėl Aš ir esu čia, kad jums priminčiau, jog jūs ir Aš esame viena; mes nesame atskiri. Iš tikrųjų visi yra tas pats, visi yra viena. Tapkite tyri ir visoje kūrinijoje matysite vienovę.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Olandija, 2016 m. balandžio 5 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Olandijoje
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :