„Dabar esu už užuolaidos, ir galite atvykti tik gavę kvietimą“

Iš p. Izaoko Taigreto kalbos per Dieviškąjį satsangą Olandijoje 2016 m.

Negaliu apsakyti, koks nepaprastas buvo patyrimas, kai 2011-aisiais Satja Sai Baba pakvietė mane stebėti Avataro išėjimą iš šios planetos. Buvo tikrai nepaprastas patyrimas byrant ašaroms matyti, kaip Jis pamažu, diena iš dienos palieka savuosius. Tai, ko niekas nesitikėjo, prasidėjo tik po metų. Tai ne prisikėlimas – Jis tiesiog tęsia Savo misiją.

Praėjus metams po Svamio Mahasamadhi, per Narasimhą Murtį Jis mane pakvietė atvykti į Mudenahalį ir su Juo susitikti. Tada brolis Narasimha man atskleidė, kad Jis, kaip ir žadėjo, Savo misiją vykdys iki 96 metų. Tada Svamis man pasakė: „Niekam nesakyk, kad esu čia, Sai Anandam“. Netrukus po to, jau beveik prieš du metus, manęs vos neištiko šokas, kai brolis Narasimha pakvietė mane gegužės mėnesį vykti į Kodaikanalą. Maniau, kad į Kodaikanalą automobiliu su Svamiu važiuos penki – šeši, o gal dešimt mūsiškių. Kai atvykome, ten jau stovėjo keli autobusai ir bent 20 automobilių! Važiuoti kartu su Juo į Kodaikanalą Svamis pasikvietė 150 žmonių. Buvau labai apstulbęs! Turėjau nuostabių patyrimų su Svamiu įvairiuose lygmenyse, taigi man nebuvo sunku patikėti, kad Jis yra Šviesos kūne. Bet tikrai istorinis įvykis, kad Jis pas Savo sekėjus šiandien atėjo tokiu ypatingu būdu.

Mudenahalyje Svamis padarė gana nuostabų pareiškimą: „Kai buvau kūne Putapartyje, buvo pakviesti visi. Dabar esu už užuolaidos, ir jūs galite atvykti tik gavę kvietimą.“ Jis pasakė, kad bilieto į užkulisius kaina – tyra širdis. Galiu kiekvieną iš jūsų užtikrinti, kad čia esate ne atsitiktinai ar susiklosčius aplinkybėms; Jis jus čia pakvietė asmeniškai.

Olandija, 2016 m. balandžio 5 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Olandijoje
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :