Ar būsi su manimi tą akimirką, kai mirsiu?



Sekėjas: Aš turiu du klausimus. Pirmasis yra gana asmeniškas. Noriu sužinoti, ar būsi su manimi tą akimirką, kai mirsiu? Ir antrasis: ar leisi man būti su Tavimi kitame gyvenime? To labiausiai trokštu.

Svamis (per Madhu): Aš visada esu su tavimi tavo gyvenime; kaipgi galiu nebūti mirties valandą? Aš visada su tavimi. Svarbu, kad tu mėgautumeisi tuo, kas yra šiandien, ir nesirūpintum tuo, kas bus ateityje. Kiekviena praeinanti akimirka pradingsta. Kai gyveni, mėgaukis dabartimi. Gyvenk taip, kad jaustum, jog visuomet esu šalia.

Dėl mirties nesijaudink. Kas yra mirtis? Mirtis tėra akies mirksnis. Tai tik drabužio pakeitimas. Kai tai įvyks – įvyks, tai nėra svarbu. Svarbu tai, kad dabar jaustum dabartį ir būtum laimingas.

Ispanija, 2016 m. spalio 24 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Ispanijoje
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :