Metas atlikti savo namų darbus

Metas atlikti savo namų darbus

Per satsangą Ispanijoje 2016 m. sekėjas paprašė: Svami, Tu esi Tiesos mokytojas, taigi prašau Tavęs, šiandien ir visados, prašau mokyti mane tiesos, mokyti gyvenimo tiesos. Jei nesu pasirengęs pasiekti dievišką būseną, parenk mane.

Svamis: Visą tą laiką, kurį praleidau pasaulyje, Aš nuolat mokiau tiesos – dabar metas jums atlikti savo namų darbus. Jei darysite namų darbus, suprasite tiesą. Kiekvieną mintį, kiekvieną žodį, kiekvieną veiksmą padarykite nesavanaudišką. Dievą laikykite pirmuoju, po Jo – visi kiti, o jūs – paskutinis, tada jūsų gyvenimas bus pilnas džiaugsmo (angl. joy): pirmiausia – Jėzus, paskui – kiti, paskiausiai – jūs pats (angl.: Jesus first, Others next, Yourself last).

Narasimha Murtis pajuokavo, kad jam labai sunku sakyti kalbas, nes pusę to, ką reikia pasakyti, pasako Taigretas, o kitą pusę priduria Šrynivasas. O jam nelieka ką kalbėti, tad tikrai nelengva sakyti kalbas nuolat vykstančiose programose. O dabar pagalvokite, kaip sunku Man: Aš visą laiką skirtingus žmones turiu mokyti tos pačios tiesos, ir tai daryti taip, kad jiems tai būtų įdomu. Be to, jie visi trys jau kalbėjo ir jau viską pasakė! Džiaugiuosi, kad prieš Mane yra tik trys kalbėtojai, ne keturi!

Tai ta pati Tiesa, kurią skelbiu šimtu skirtingų būdų. Užtenka ją suprasti pasakytą vienu iš būdų, daug svarbiau ją taikyti gyvenime. Praktikuokite ją kas dieną, net mažiausiuose darbeliuose. Aš jums neliepiu imtis didžiulio projekto – tik mažų, nedidelių darbelių kasdien. Padarykite dieną nesavanaudišką. Klauskite savęs:
Ar tai patiktų Dievui?
Ar tai naudinga kitiems?
Ar jums tikrai to reikia?
Jei sumanymas atitinka visus šiuos tris kriterijus, tik tuomet galvokite, sakykite ar veikite –  tada galėsite suprasti, apie ką Aš kalbu.

San Feline Neri, Ispanija
2016.10.24

Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Ispanijoje 2016 m. spalio 24-25 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :