Svarbiausi žodžiai

Svarbiausi žodžiai

Šri B. N. Narasimha Murtis

Laikas, kai pavieniui buvo galima pasiekti Dievą, baigėsi. Atskiras lietaus lašas negali pats vienas pasiekti vandenyno. Vienintelis būdas – patekti į srautą ir tęsti kelionę, kol pasieksite vandenyną.

Mūsų gyvenimo tikslas yra suvokti savo Dieviškumą – ne individualiai, bet kolektyviai. Baba sako: „Kaip jūs Mane pasieksite? Nuo „aš“ į „mes“, į „Jis“.“ Negaliu išsigelbėti vienas pats; turiu tapti visuomenės dalimi, dirbti vardan visų gerovės ir ištirpinti savo ego, paaukoti savo individualius interesus vardan šeimos, visuomenės, tautos ir pasaulio.

Kad nuo „aš“ augtume į „mes“ šeimoje, organizacijoje, centre ar tautoje, yra šeši patys svarbiausi žodžiai: „Aš prisipažįstu, kad aš padariau klaidą.“ Dažniausiai mes sakome: „Aš esu teisus, tu esi neteisus.“ Tai šeši patys nesvarbiausi žodžiai. Mes turime tyrinėti: „Ar aš kaip nors buvau atsakingas už šią situaciją?“ Jei ir aš esu nors truputį kaltas, turiu pasakyti: „Prisipažįstu, kad aš padariau klaidą“.

Patys svarbiausi penki žodžiai, skirti sukurti vienovės ir darnos kultūrą, yra šie: „Tu padarei šį gerą darbą.“ Keturi svarbiausi žodžiai: „Kokia yra tavo nuomonė?“ Užuot nurodinėję: „Daryk tai!“ turėtumėte ištarti tris pačius svarbiausius žodžius: „Ar galėtumei, prašau?“ Du patys svarbiausi žodžiai: „Ačiū tau“, ir vienas pats svarbiausias žodis: „Svamis“. Jei diskutuojant yra nuomonių skirtumų, užuot kartoję, ką patys apie tai manote, turite galvoti: „Ką Svamis galvoja? Ką Svamis pasakytų? Ką Svamis norėtų, kad daryčiau šioje situacijoje?“ Pats svarbiausias žodis yra „Svamis“, pats nesvarbiausias žodis yra „aš“. Tada įmanoma augti nuo „aš“ į „mes“.

Iš Šri B. N. Narasimhos Murčio kalbos per satsangą Graikijoje, 2016.04.28
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Graikijoje 2016 m. balandžio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :