„Ateikite pas Mane tuščiomis rankomis“

„Ateikite pas Mane tuščiomis rankomis“

Sekite Svamio mokymu. Nugalėkite tą baimę ir baikite gyvenimo žaidimą suvokę save. Visi darbai, kuriais gyvenime užsiimate, turi jus vesti į šį tikslą. Jei vairuotojas jus veža klaidingu keliu, argi neliepsite jam išsukti iš to kelio ir važiuoti teisingu keliu, kad galėtumėte pasiekti kelionės tikslą? Taip ir protą, pasidavusį savanaudiškumui ir vedantį jus pasaulietiniu keliu, turite pabarti, pamokyti ir sugrąžinti į aukojimosi kelią, kuris atves į tikrojo „Aš“ suvokimo kelią.

Kūnas yra vandens burbulas, o protas – pakvaišusi beždžionė. Tad sekite širdimi, kuri yra tiesa. Jūs esate ne kūnas, jūs esate ne protas, jūs esate širdis – jūs esate siela.

Nėra reikalo daug kalbėti, nes tą patį kalbėjau metų metus. Nepasakiau nieko, apie ką nebūtų kalbėję praeities mokytojai, pranašai, mesijai, įvairūs įsikūnijimai. Todėl Mano kalbos nėra tokios svarbios, kaip jūsų darbai. Imkite bet kurį mokymą ir jo laikykitės. Tuo pasieksite viską.

Iš tiesų Aš čia esu tam, kad laiminčiau, laiminčiau ir laiminčiau ir kad visą Savo turtą sudėčiau į jūsų rankas. Tačiau jei jūsų rankos jau pilnos ko kito, kaip galiu tai padaryti?

Išmeskite iš savo rankų visus savo įpročius ir ateikite pas Mane švariomis, tuščiomis rankomis. Aš pripildysiu jas Savo lobių.

Gyvenkite tyrą, nesavanaudišką ir tarnystės kupiną gyvenimą – tai Mano noras, Mano palaiminimas. Aš esu čia su jumis, jumyse, virš jūsų, po jumis ir aplink jus. Aš niekada nebūnu nuo jūsų toli. Aš jus saugosiu, jums vadovausiu, rūpinsiuosi jumis.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Ispanija, 2016 m. spalio 25 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Ispanijoje

Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :