Kada pasaulyje įsiviešpataus taika?

Kada pasaulyje įsiviešpataus taika?

Per satsangą Vokietijoje 2016 m. sekėjas paklausė:
Pasaulyje labai daug smurto. Prisidengiant religija jauni žmonės klaidinami ne tik Indijoje, bet ir visame pasaulyje. Daugybė žmonių neteisingai supranta religiją, nes juos neteisingai mokė. Svami, Tu mums suteikei šitiek meilės! Kada mes pamatysime, kaip Tavo meilė sklinda per visą pasaulį ir jame įsiviešpatauja taika?

Svamis: Tai klausimas, kurį Aš turiu užduoti jums. Tai klausimas, kurio turėčiau paklausti jūsų! Kada pasaulyje bus taika? Kada kiekvienas bus Dieviškas? Kada įsiviešpataus meilė? Jūs Man turite atsakyti!

Bangaru, kai Aš uždegu vieną žvakę, su ja galite uždegti daug kitų. Vieną liepsnelę galima paversti daugybe liepsnelių ir šitaip viską apšviesti. Tačiau kad žvakė šviestų kitiems, ji pati turi sudegti. Jos nauda slypi jos aukoje; ji gauna atiduodama. Ji atsižada savo individualumo tam, kad galėtų suteikti džiaugsmo ir ramybės daugybei kitų.

Pasaulyje tik tuomet įsiviešpataus šviesa, taika ir meilė, kai Mano sekėjai – tokie kaip jūs – taps tokie pat nesavanaudiški, koks esu Aš; kai jie pirmenybę teiks kitų gerovei, atsižadėdami savo asmeninių norų ir troškimų. Sekėjai, tokie kaip jūs, kuo anksčiau tai padarysite, tuo greičiau pasaulyje bus taika. Tai priklauso nuo jūsų. Aš tebesu čia, kad ir toliau jus įkvėpčiau, kad jūsų širdyse įžiebčiau meilės liepsną. Jeigu esate pasirengę aukotis, neabejotinai galėsite pasauliui sugrąžinti taiką, brolybę ir meilę.

Jūs neturite kalbėti apie tuos žmones, kurie apie šį Avatarą negirdėjo nė žodžio, kuriems Jis nevadovavo, kurie niekuomet nepatyrė Jo malonės. Todėl suprantama, kad jie gali būti suklaidinti, jie gali nežinoti tiesos, pasukti klystkeliais. Kam kaltinti mokinį, kuris niekuomet neturėjo galimybės eiti į mokyklą? Tačiau tie, kurie į mokyklą buvo priimti, kuriuos mokė Dieviškasis Mokytojas – jie gautą išsilavinimą turi branginti ir gyventi pagal jį – per juos tas mokymas pasklis ir kitiems.

Štai koks Mano tikslas – pasirūpinti, kad toji meilės liepsna jūsų širdyse degtų kuo skaisčiau ir sklistų kuo plačiau. Kiekvieną kartą, kai iš pasiaukojimo ir meilės nuo šios negandos išgelbstite žmogų, jūs atliekate Mano darbą. Persikelti per vandenyną jums nereikia laivo, didumo sulig vandenynu. Net maža valtele iriantis pirmyn ir atgal, visus žmones galima perkelti į kitą krantą. Pasaulį gali išgelbėti ir keli geri žmonės, keli geri sekėjai – tie, kurių širdys sklidinos nesavanaudiškos meilės.

Taigi, bangaru, Mano brangieji, turiu klausimą jums – kada būsite pasirengę? Kuo anksčiau būsite pasirengę, tuo greičiau galėsite padėti pasauliui. Kaip tėvas, kuris išeidamas į užtarnautą poilsį savo verslą perduoda savo sūnums, taip Aš atsakomybę dėl Savo misijos perkeliu ant jūsų pečių. Būkite verti perimti šią nepaprastai svarbią užduotį, darbuokitės su entuziazmu ir meile – ir jūs pakeisite pasaulį. Kiekvienas žmogus, sugrąžintas į dvasinį kelią, – tai dar vienas žmogus, išgelbėtas nuo pražūties.

Galite sau pamanyti: „Kiek gi aš vienas galiu nuveikti?“ Veikdami drauge jūs galite viską. Nenuvertinkite vienybės galios. Vienybė ir tyrumas – tai pats Dieviškumas. Aš keliauju po visą pasaulį ir čia esu tam, kad jus suvienyčiau, kad padėčiau tapti tyrais ir Dieviškais – tam, kad Mano užduotį galėtumėte vykdyti tūkstantį kartų greičiau nei Aš. Jei vienas Sai Baba per Savo gyvenimą galėjo padaryti tiek daug, tai kiek galite nuveikti jūs visi – jūs, kurie esate ne kas kita, kaip Pats Sai Baba? Jei tapsite Manimi, nebus nieko, ko negalėtume padaryti. Tapkite Manimi!

Liepsna turi būti ryški, visi suodžiai ir apnašos nuvalytos. Tuomet liepsnos šviesa bus matoma.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Grafratas, Miunchenas, Vokietija
2016.04.06.

Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Vokietijoje 2016 m. balandžio 6-7 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :