Makiažo meistras

Makiažo meistras

Madhusudanas Naidu

Kai Lietuvoje šeimininkės į Svamio kambarį atnešė priešpiečius, Jis pastebėjo, kad viena moteris apsirengusi spalvingais lietuviškais tautiniais rūbais. Svamis jos paklausė:
- O, kaip tu apsirengusi! Gal esi šokėja?
Moteris atsakė:
- Svami, aš esu makiažo meistrė, darau žmones gražius.
Svamis pridūrė:
- Taip! Gražius iš išorės. Aš irgi makiažo meistras, bet Aš žmones darau  gražius iš vidaus! Tavo padarytas makiažas laikui bėgant nublanksta, odos grožis senstant mažėja, bet Mano darytas makiažas permanentinis – išlieka nuolatos ir sulig kiekviena diena tampa vis ryškesnis ir gražesnis.

Iš tikrųjų, Dievas apibūdinamas kaip Satjam Šivam Sundaram, ir tas žmogus, kuris Jį pasiekia, visiems amžiams pasiekia Tiesą, Gėrį ir Grožį!

Šaltinis: Ananda Vahini, Nr, 91 , 2017 m. rugpjūčio 31d.
„Inner view“ by Madhusudan Naidu, p. 114

Dieviškasis satsangas, Vilnius, 2017.08.30






















Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :