Pamokymas jaunimui

Pamokymas jaunimui

„Jei darysite Mano darbą, Aš darysiu jūsų darbą.“

Per satsangą Fidžyje sekėjas Svamio paklausė: Ar turi ypatingą pamokymą Sai jaunimui Fidžyje?
Štai ką Svamis atsakė:

Visi Mano pamokymai yra ypatingi – „Mylėkite visus, tarnaukite visiems“. Jaunuoliai, kol šie trys jūsų instrumentai – rankos, galva ir širdis – sveiki, turite gebėti daryti daug daugiau. Senatvėje jūsų rankos ir kojos neteks stiprybės. Nebepajėgsite tarnauti kitiems – tada kiti turės ateiti jums patarnauti. Prieš sulaukdami tokio bejėgiško amžiaus, naudokite visus savo gebėjimus tarnauti kitiems. Jūsų intelektas aštrus, jūsų rankos stiprios, jūsų širdis tyra. Visa tai naudokite tarnauti žmonėms.

Būkite tikri, kad niekas negali jums pakenkti ir kad gausite tai, ko jums reikia, – tai jums garantuoju. Jei darysite Mano darbą, Aš darysiu jūsų darbą. Jūs gal ir nedarysite Mano darbo gerai, bet Aš neabejotinai dirbsiu jūsų darbą daug geriau, nei galėtumėte jūs. Būkite tikri, būkite drąsūs, būkite pasitikintys. Tarnaukite kitiems, būkite nesavanaudiški, būkite pavyzdys kitiems. Jums buvo dovanota galimybė būti arti Manęs – jūs esate laimingieji. Jums daug buvo duota, todėl iš jūsų daug ir tikimasi. Dabar Aš būsiu žinomas jūsų dėka. Kai žmonės klaus, kur yra Sai Baba, jie sakys, kad Sai Baba gyvena šiame jaunuolyje, nes jis ar ji yra Sai Babos atspindys – toks nesavanaudis, toks drąsus, toks geras ir atjaučiantis. Mano vaikai turi būti Mano atspindys. Liūto jauniklis turi būti liūtas, jis negali būti katinas. Todėl Mano jaunuoliai turi būti tokie kaip Aš: narsūs, drąsūs, bebaimiai, pasitikintys, mylintys ir užjaučiantys. Tapkite tokiais! Toks Mano pamokymas.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Fidžis, 2015 m. rugsėjo 26 d.

Šaltinis:
Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Fidžyje, 2015 m. rugsėjo mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :