ŠRI SATJA SAI BABA ATVYKSTA Į LIETUVĄ

ŠRI SATJA SAI BABA ATVYKSTA Į LIETUVĄ



Bukletai apie Svamio vizitus užsienyje
Savo misiją Šri Satja Sai Baba tęsia ir po 2011-ųjų metų, neturėdamas fizinio kūno, t.y. subtiliuoju pavidalu (sanskr. sūkšma šaryra). Su savo sekėjais Svamis bendrauja tūkstančiais būdų, ir vienas iš tų būdų – bendravimas per Svamio pasirinktąjį „komunikatorių“ Madhusudaną Naidu.

Nuo 2011-ųjų, būdamas subtiliuoju pavidalu, Šri Satja Sai Baba kartu su Jį lydinčia komanda – Narasimha Murčiu, Izaoku Taigretu, Šri Šrynivasu, Madhusudanu Naidu – aplankė daugiau kaip 30 šalių. Šią vasarą, rugpjūčio 30-ąją, dieviškasis Šri Satjos Sai Babos satsangas (susitikimas) įvyks ir Lietuvoje.

Satsange (susitikime), kuris vyko Encinitate (JAV) 2015 m. birželio 20 d., Svamis kalbėjo: „Kūną turėjau palikti, jis buvo tarsi senas sugedęs automobilis. Amerikoje žmonės automobilius keičia kas šešis mėnesius! Ar negaliu Savojo pakeisti kartą per 85 metus? Dabar jis daug patogesnis. Galiu daug daugiau nuveikti, ir daug greičiau. Fizinis kūnas viską lėtino. Dabar viskas vyksta daug greičiau. Manęs neriboja dienos trukmė, laikas, aplinkybės ar vieta. Aš keliauju visur, teikiu daršaną sekėjams visame pasaulyje. Anksčiau būčiau negalėjęs išvykti iš Prašanti Nilajamo ir štai taip būti čia su jumis. Sekėjai Prašanti Nilajame Manęs laukdavo ir norėdavo pamatyti. Aš būčiau negalėjęs jų nuvilti, nes jie visas savo santaupas skirdavo tam, kad tik atvyktų į Prašanti Nilajamą ir pamatytų Mane. Jei Manęs ten nebūtų buvę, tai iš Mano pusės būtų neteisinga, nes būčiau nuliūdinęs Savo sekėjus. Todėl net trumpam nebūčiau galėjęs išvykti iš tos vietos. Bet dabar, su šiuo kūnu, Aš tai galiu. Bet kurioje vietoje galiu atsidurti akimirksniu. Tokius kūnus turime visi. Fizinis kūnas yra pats „tankiausias“. Paskui eina subtilusis kūnas, kurį sudaro manas (protas), budhi (savimonė) ir čita (atmintis) – jie visi trys sudaro subtilųjį kūną. Paskui eina atma.“

Svamis yra pasakęs: „Aš būsiu subtiliuoju kūnu, kuris yra toks pat kaip ir fizinis, tik be „kaulų ir mėsos“. Mano darbas dar nebaigtas! Būkite nesavanaudiški ir tyri, kad galėčiau jus visus panaudoti kaip Savo instrumentus. Aš neturiu kūno, bet Aš naudosiu jūsų kūnus, kad atlikčiau Savo darbą. Tegul jūsų rankos būna Mano rankos, tegul jūsų kojos būna Mano kojos; jūsų žodžiai tebus Mano žodžiai ir jūsų veiksmai tebus Mano veiksmai. Būkite nesavanaudiški. Prieš akis – šlovingi laikai, kai visas pasaulis taps Saimajam (sklidinas Sai). Netrukus Aš sugrįšiu kitu fiziniu pavidalu, kaip Prėma Sai – nuo tada jums vadovaus ir darbą tęs Jisai.“


Šri Satjos Sai Babos vizitas Lietuvoje organizuojamas Sai sekėjų lėšomis, per viešąją įstaigą „Sai Prema“.

Norintieji finansiškai prisidėti prie vizito organizavimo, tai padaryti gali paramą pervesdami viešajai įstaigai „Sai Prema“ (įmonės kodas 304510523, banko sąskaita Swedbank LT947300010151866705, mokėjimo paskirtis – „Parama Šri Satjos Sai Babos vizito organizavimui").
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :