Aš esu daug daugiau

Per satsangą Padovoje, Italijoje, 2016 m. balandžio 17 d. sekėjas paklausė: Koks skirtumas, ar tvirtas Satjos Sai Babos sekėjas pripažįsta, ar ne subtilųjį apsireiškimą per brolį Madhusudaną?

Svamis: Tai nesvarbu. Nėra jokio skirtumo, iš kokio indo geriate – iš sidabrinio, auksinio ar iš stiklinio puodelio. Puodelis nėra svarbus. Jūsų troškulys bus numalšintas tik tada, jei atsigersite vandens. Ar valgote iš auksinės lėkštės, ar sidabrinės, ar geležinės – tai nesvarbu, svarbu tik tai, kad valgote patiektą maistą. Aš turiu tūkstančius rankų, tūkstančius akių ir tūkstančius kojų ir vienaip ar kitaip Aš pas jus ateisiu.

Man svarbu tai, kad atpažintumėte Mane visuose, kuriuos sutinkate, – ir svarbiausia, kad atpažintumėte Mane savyje. Tik tada jūsų troškulys bus numalšintas ir alkis pasotintas.

Tik Aš ir vien tik Aš kalbėjau įvairiais balsais per visus amžius. Tai Mano išmintis buvo užrašyta visuose visų pasaulio religijų šventraščiuose.
Tai Mane garbina visose mečetėse, šventyklose, bažnyčiose ir kitose vietose. Nesvarbu, kur einate; svarbu, ar suvokiate, kas tai yra. Nesirūpinkite puodeliu ar lėkšte; nesirūpinkite knygomis ar pastatais; suvokite, kas yra viso to pagrindas – kad tai iš tikrųjų esu Aš. Suvokite tai ir jūs viską pasieksite. Štai to Aš mokau. Neapribokite Manęs Avataru, Dievišku įsikūnijimu, kuris atėjo ir išėjo, nes Aš esu daug daugiau – Aš esu tiek pat jumyse, kaip ir kiekviename kitame. Atpažinkite tą Dieviškumą, tą tiesą, ir ji jus išlaisvins. Toks yra Mano noras.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Šaltinis:
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :