Jei norite tikti ateičiai, pasikeiskite

Šri Madhusudanas Naidu

Kai 2011-siais Svamis man pasakė: „Aš tau duosiu sanjasą“, akimirką mane apėmė šiurpas, nes dar nebuvau uždaręs visų durų gyvenimo perspektyvoms. Bet Svamis pasakė: „Aš tau suteiksiu sanjasą, nes tu turi visiškai priklausyti tik Man.“ Kad gautų sanjasą, žmonės eina pas visokiausius guru. O čia yra Dievas, kuris sako: „Ateik, Aš tavęs noriu Sau, ir niekas kitas negali tavęs turėti.“ Aš apsidžiaugiau ir tariau: „Aš visas Tavo!“ Bet mano motina (tikiuosi, jos čia nėra!) supanikavo: „Tu daryk Svamio darbą, tai gerai. Bet kodėl sanjasa?“ Tuo metu ji buvo šiek tiek sunerimus. Žinoma, visos motinos tokios.

Tada Svamiui pasakiau, kad ji sako, jog pagal šventraščius turi būti brahmačarja, grihastha, vanaprastha ir tada sanjasa. Etapai 1..2..3..4.. „Tu turi laikytis šventraščių nurodymų, argi ne? Kodėl tu nepaklūsti šventraščiams?“ – įkalbinėjo ji.

Tada Svamis manęs paprašė: „Tu nueik ir motinos paklausk, kiek jai metų.“ Atsakiau, kad jai apie 60. „Kokiame gyvenimo etape dabar ji turėtų būti?“ Atsakiau: „Ji turėtų būti vanaprasthoje, turėtų palikti namus ir dirbti visuomenei.“ Svamis paklausė: „Ar ji laikosi šventraščių nurodymų? (Juokas) Jei pati nepaklūsta šventraščiams, tai kodėl tau liepia jiems paklusti?!!“ Svamis pasitelkė tokią logiką.

Tada Jis pasakė: „Dėl Dievo galima atsisakyti bet ko.“ Jei kas nors nori nuo brahmačarjos pereiti į sanjasą, tai įmanoma. Kas būna, kai esi protingesnis? Tave perkelia į aukštesnę klasę. Taigi, visi mūsų santykiai, viskas turi prasmę tam tikrame kontekste, tam tikru metu ir tam tikroje situacijoje. Kai tik situacija pasikeičia, turite tų santykių atsisakyti, kaip išmetate senus batus ar rūbus. Jie mums daugiau nebetinka.

Svamis pasakė: „Tu turi tikti ateičiai.“ Pažvelkite į pasaulį. Netiksite ateičiai, tad geriau pasikeiskite! Nes ateitis bus kitokio dydžio ir dimensijos. Su šiuo dydžiu ir dimensija jūs netiksite ateičiai. Turite atmesti viską. Santykiai yra vienas iš daugelio dalykų, kuriuos turime atmesti, kai gyvenime judame į priekį.

Iš Šri Madhusudano Naidu kalbos satsange „Tatva Samykša“ 2017 m. spalio 30 d.
Satja Sai Gramoje, Mudenahalyje.

Šaltinis: Šri Satja Sai Vrinda Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :