Sekite paskui Mane ir Aš seksiu paskui jus


Klausimas: Baba, aš esu ribojamas šio kūno; mano protas yra ribotas. Mane riboja tėvų genai. Esu ribojams šioje šalyje esančių sąlygų. Aš esu apribotas, nes gimiau čia, Fidžyje – ir, kaip Pats sakei, ribotas kūnas ir protas gali galvoti tik nustatytuose rėmuose. Dėl to riboto proto aš dažnai nerimauju dėl savo šalies ateities. Aš jaučiuosi nesaugus, mano žmonės jaučiasi nesaugūs. Žinau, kad Tu jau atsakei į tai įvairiais būdais atsakinėdamas į kitų žmonių klausimus, bet tas ribotas protas visada nori, kad dar kartą būtų patvirtinta, jog viskas yra saugu ir patikima. Prašau išsklaidyti mūsų abejones.

Svamis: Ar tu Man užduodi klausimą, ar duodi Man darbo? Žinoma, kad Aš tave saugosiu. Man jūs visi esate Mano Paties atspindžiai. Motinai visi jos vaikai vienodai brangūs. Gimdydama kiekvieną vaiką ji iškentė tokius pačius skausmus. Visa Kūrinija yra Mano.

Jei vaikai klausys motinos patarimo: „Nekišk rankos į ugnį, skaudės“, tada jie bus saugūs. Jei nepaisydami motinos įspėjimo vis tiek ties ranką prie ugnies – nudegs. Tačiau net ir tada motina su užuojauta pateps ranką tepalu, sutvarstys ir paglostys. Taip ir jūs galiausiai visada būsite saugūs. O ar esate laimingi, ar ne iki tol, priklauso nuo to, ar sekate Manimi, ar ne. Aš visada jus saugosiu. Jei klausysite Mano patarimo, gyvensite laimingą gyvenimą. Jei neklausysite, pasekmių neišvengsite.

Galiausiai niekas nepražus – Motina visus apsaugos, – tad Fidžio laukia puiki ateitis. Tuo noriu pasakyti, kad svarbiausias vaidmuo tenka dvasiniams, o ne materialiniams dalykams, ir jei dvasingumas plis, visa kita seks iš paskos.

Dievas yra tikrovė, pasaulis – tik šešėlis. Jei norite kokoso, turite lipti į kokoso palmę, o ne į jos šešėlį. Taip ir norėdami patirti džiaugsmą turite sekti paskui Mane, o ne paskui pasaulį – tuomet rasite ir džiaugsmą, ir apsaugą, ir saugumą, kai Mano ašramai plėsis. Ši vieta taps dideliu dvasinės veiklos centru ir žmonės iš visų aplinkinių šalių čionai atvyks ne praleisti atostogų (angl. holidays), o praleisti šventų dienų (angl. holy-days).

Maniau, kad visi ateisite su didžiuliu klausimų lapu, bet štai jums mažytis patarimas – atsakymai į visus jūsų klausimus yra jumyse. Savyje jūs turite visų žinių ir išminties lobyną, kuris visada egzistavo ir visada egzistuos. Viskas, ką turite daryti, tai ieškoti atsakymų savyje.

Štai mažas pavyzdys, parodantis, kad tai, kas pasiekiama vienam, pasiekiama ir visiems: turtuolis, paslėpęs savo brangenybes kieme už namo ir pamiršęs, kur jas paslėpė, mano, kad yra neturtingas, nes negali jų rasti. Tegu jūsų nesuklaidina tai, jog nesuvokiate savo dieviškumo. Viskas, ko kada nors jums gali prireikti, yra jumyse pačiuose. Ieškokite Manęs savo viduje; bet tą giliai viduje glūdintį lobį įmanoma iškasti tik nesavanaudiškos meilės ir tarnystės darbu – tada atrasite savo dieviškumą. Jums nereikia dairytis aplink, jums nereikia niekuo sekti, jums nereikia niekur eiti, kad pažintumėt Mane, pamatytumėte Mane, kad Mane patirtumėt. Sekite paskui Mane ir Aš seksiu paskui jus.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Šaltinis:
Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Fidžyje, 2015 m. rugsėjo mėn. 26–28 d. 
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :