Aš esu geras skulptorius

Per satsangą Padovoje, Italijoje, 2016 m. balandžio 17 d. Svamis pasakė:

Aplink matėme daug skulptūrų; čia yra daug koplyčių ir bažnyčių, kuriose yra nuostabių skulptūrų. Bet kiekviena iš akmens padaryta statula turi savo istoriją. Kažkada tai buvo tik akmens luitas, jis neturėjo nei pavidalo, nei formos. Vieną dieną atėjo skulptorius, paėmė kaltą su plaktuku ir labai kantriai, pamažėle iš akmens iškalė skulptūrą. Ji neatsirado iš kažkur ir nepateko į akmenį – ji jau buvo akmenyje. Viskas, ką reikėjo skulptoriui padaryti, – tai nuimti tai, kas nebuvo statula. Su kiekvienu smūgiu jis nudauždavo tai, kas nebuvo statula, ir atsargiai atskleidė statulą akmenyje.

Aš tą ir darau. Jūs jau esate Dieviški, bet jus dengia daug „aš“ ir „mano“ sluoksnių. Aš galiu permatyti visus sluoksnius ir įžvelgti dieviškumą viduje, kaip kad skulptorius mato statulą ten, kur paprastas žmogus mato tik akmenį. Aš atsargiai, kantriai ir meiliai nukalinėju nuo jūsų tai, kas nėra Dieviška. Jūs visi ateinate ir prašote: „Padaryk mane Dievišką! Padaryk mane tokį, kaip Tu!” Bet kai paimu plaktuką ir kaltą, jūs pabėgate. Aš tik kartelį stukteliu, o jūs jau šaukiate: „Svami! Mes nenorime būti kalami!“ Kai šalinu jūsų ego ir prisirišimą, jūs negalite to ištverti. Kiekvienas, kuris ateina pas Mane, pabėga dar greičiau. Bet Aš esu geras skulptorius. Aš nenusileisiu, kol nebaigsiu to, ką esu pradėjęs. Jei paklusite Mano valiai, būsite „nukalti“ greičiau, bet jei priešinsitės, gaišite patys.

Būkite pasiruošę ir atsiduokite, kad galėčiau nukaldinti jus pagal Savo atvaizdą, ir tada galėsite suvokti, ką reiškia „Aš“. Nė vienas iš jūsų nėra kas nors kito, nei pats Dievas, tačiau daugybė „aš“ ir „mano“ sluoksnių neleidžia jums teisingai suprasti, kas jūs esate. Kaskart, kai ką nors galvojate ar darote iš meilės Man, truputėlis jūsų ego, truputėlis jūsų prisirišimo atkrenta, ir pamažu jūs tampate Manimi. Tai yra dvasingumas. Labai paprasta! Jūs turite bandyti.

Šri Satja Sai Baba (per Madhusudaną Naidu)
Šaltinis:
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :