„Aš tai žinau, nes Aš ten buvau“

„Aš tai žinau, nes Aš ten buvau“

Klausimas: Svami, Tu sakai, kad niekas neprašo to, dėl ko Tu iš tikrųjų atėjai. Ar galiu Tavęs paprašyti, kad duotum mums tai, dėl ko Tu iš tikrųjų atėjai?

Turiu dar ir kitą klausimą: Tu milijonus metų kalbi žmonijai apie tikrosios Savasties suvokimą (Savirealizaciją). Ar realu, kad mes tai pasieksime, ypač šiame gyvenime? Ar tai tik teorinis samprotavimas? Ar galėčiau nuolankiai paklausti: ar kas nors, ėjęs šiuo keliu, iš tikrųjų pasiekė Savirealizaciją?

Svamis: Tu sakai, kad Aš atėjau. Aš nei atėjau, nei išėjau. Aš visada čia buvau, Aš čia esu ir visada čia būsiu. Tai jūs ateinate sužinoti apie Mane – tam, kad taptumėte tokiais, kaip Aš. Vienintelė priežastis, dėl kurios Dievas nusileidžia į fizinį, žmonių lygmenį, – tai padėti žmonijai pakilti iki Dievo lygmens. Aš čia atėjau tam, kad jus padaryčiau tokiais, kaip Aš; kad iš jūsų pašalinčiau viską, kas nesu Aš, ir kad jumyse likčiau vien tik Aš. Tai pagrindinis visų Avatarų, visų mesijų, visų guru, visų mokytojų, visų tikėjimų tikslas – padėti žmogui tapti jo dieviškąja Savastimi, pašalinti viską, kas yra ne dieviška. Štai dėl ko Aš atėjau ir tą Aš darau be perstojo. Savirealizacija – tai ne teorija. Savirealizacija – tai pats praktiškiausias dalykas. Visa kita gali būti teorija. Iš tiesų visas pasaulis yra tik teorija, tik vaizduotės padarinys. Jis yra tik projekcija, tik iliuzija, o Savirealizacija yra reali, tai yra tikra.

Ar žmonėms įmanoma tapti tikrąją Savastį suvokusiomis sielomis? Žinoma, įmanoma. Yra žmonių, kuriems davė naudos tai, kad jie sekė Manimi ir pasiekė tai, ko Aš norėjau, – būtent taip jie tapo tikrais Mano atspindžiais. Jie yra universitete, o jūs – vidurinėje mokykloje. Todėl jūs jų nematote, o jie nemato jūsų. Bet vieną dieną jūs irgi išsilavinsite ir atsidursite ten, kur yra jie, ir būsite jų draugijoje. Aš esu ne tik čia. Aš esu ne tik Satja Sai Baba. Aš esu Esatis – absoliuti Tiesa ir Sąmonė – visų žmonių vidinis gyventojas. Aš esu Tas, kuris mokė žmones nesuskaičiuojamais būdais, daugybę amžių, ir padėjo jiems tapti jų tikrąja Savastimi.

Pirmiausia tikėkite, kad tai įmanoma. Tarkime, turite nuvykti į Indiją ir su kažkuo susitikti. Jei tikėsite, kad neįmanoma nukeliauti į Indiją, tai ta kryptimi nežengsite nė žingsnio. Tik tada, jei patikėsite, kad į Indiją nuvykti galima, jūs bent jau stengsitės ten nukeliauti. Iš kur jums žinoti, kad įmanoma nuvykti į Indiją? Jei sužinosite, kad yra žmogus, kuris buvo nuvykęs į Indiją ir iš ten sugrįžo, jūs su juo susitiksite ir paklausite: „Ar galima nuvykti į Indiją ir sugrįžti?“ Jis atsakys: „Taip“, o paskui pasakys: „Daryk taip: gauk vizą, nusipirk bilietą į abi puses ir skrisk į Indiją“.

Taip iškilo mokytojai ir mesijai – jie ten buvo, tai matė, tai patyrė, tai suvokė ir paskui sugrįžo jums pasakyti, kad tai įmanoma, kad „aš ten buvau ir sugrįžau“, kad „aš tai patyriau – todėl ir jūs tai galite“. Būtent tai ir Aš jums sakau – kad tai yra įmanoma. Aš tai žinau, nes Aš ten buvau.

Vien todėl, kad stovite čia ir negalite matyti kito kambario, tai nereiškia, kad jis neegzistuoja. Kai į jį įeisite, jį pamatysite ir iš jo išeisite, tada žinosite, kad jis egzistuoja, kad įmanoma ten nueiti, pabūti ir sugrįžti. Tai svarbiausias dalykas, ko mokė visi didieji mokytojai – tie, kurie suvokė Savasties tikrovę. Jie yra čia tam, kad ir jums padėtų; kad suvoktumėte, jog tai įmanoma.

Turite dėti pastangas, apie kurias Aš jums sakiau. Jei būsite Amerikoje ir nieko nedarysite, tik sakysite: „Aš nenoriu pirkti lėktuvo bilieto, nenoriu gauti vizos, bet noriu nuvykti į Indiją”, tai nieko ir neįvyks.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Satsangas Kalifornijoje, 2016 m. birželio 16 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Kalifornijoje 2016 m. birželio mėn., I dalis
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :