Kodėl Aš jus pasikviečiau pabūti su Manimi?

Kodėl Aš jus pasikviečiau pabūti su Manimi?

Kartą Kodaikanale būdamas su studentais Svamis netikėtai jų paklausė: „Mano brangūs berniukai, pasakykit, kodėl Aš jus visus pasikviečiau pabūti su Manimi?“ Pasigirdo įvairiausių atsakymų. Svamis tarė: „Ar manote, kad jus pasikviečiau todėl, kad jūs visi esate labai protingi? Ne! Ar manote, kad jus pasikviečiau todėl, kad jūs visi esate labai turtingi ir gražūs? Ne! Ar manote, kad jus pasikviečiau todėl, kad jūs visi turite daug nuopelnų? Visiškai ne!“

Mes suklusome. Tai kokia toji priežastis, dėl kurios mes esame šalia Svamio? Tada Jis tarė: „Jus visus pasikviečiau pabūti su Manimi todėl, kad per jus Aš noriu atgaivinti Indijos kultūrą (Bharatija Samskruti). Štai tikroji priežastis. Todėl Aš suteikiu jums daug progų stebėti Mane, būti arti Manęs, mokytis iš Manęs ir gauti Mano patarimų.“

Šaltinis: Radio Sai


Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :