Ko Aš labiausiai trokštu

Ko Aš labiausiai trokštu

Tai įvyko 1976 metais. Svamis buvo Brindavane (ašrame šalia Vaitfildo). Po visą ašramo teritoriją vaikščiojo inžinieriai, rankose laikydami statybų planus. Išėjo Svamis, visiems susirinkusiesiems suteikė daršaną. Aplink Jį susispietusiems mokiniams Jis pasakė: „Mano brangūs berniukai, Aš jums pastatysiu naują bendrabutį. Jis bus labai erdvus ir patogus. Jis stovės šiek tiek toliau už koledžo pastato.“

Vienas berniukas, kalbėdamas visų vardu, tarė: „Svami, mums čia visai patogu, mes patenkinti ir laimingi. Svami, mums nereikia naujo bendrabučio. Brindavanas yra mūsų namai.“ Svamis paaiškino: „Mano brangūs berniukai, kad Brindavaną laikote savo namais, tai yra labai gerai. Ir Aš džiaugiuosi, kad sugebate prisitaikyti ir būti patenkinti. Bet Man sunku žiūrėti, kai jūs, maži berniukai, gyvenate taip ankštai. Mano pareiga yra suteikti jums patogumą. Kitą ketvirtadienį naujam bendrabučiui bus padėtas pamatinis akmuo.“

Tai pasakęs, Jis nuėjo prie daršano laukiančių žmonių. Nepraėjus nė 48 valandoms, įvyko pamatinio akmens ceremonija. Inžinieriams buvo daug darbo. Tačiau mokiniai nejautė džiaugsmo. Jie nežinojo, ką daryti. Kai kitą dieną Baba apsilankė jų bendrabutyje, vienas berniukas, jauniausias iš visų, įteikė Babai laišką. Baba jį perskaitė ir meiliai vaikui nusišypsojo. Paskui Jis atsisėdo į Savo kėdę ir liepė pakviesti bendrabučio vadovą. Kai šis atvyko, Svamis padavė jam laišką ir paprašė jį garsiai perskaityti. Laiške buvo rašoma:

Brangiausia Sai Motina,
Nuolankiausi lenkiamės Tavo Lotoso Pėdoms. Ar Tu mumis nepatenkintas? Ar mes drumsčiame tylą, kuri Tau tokia brangi? Ar mes nesilaikome elgesio taisyklių ir nederamai elgiamės? Ko gero taip ir yra. Kitaip argi išsiųstum mus iš gražiųjų Brindavano apylinkių. Kodėl Tu nori, kad naujasis bendrabutis mums būtų pastatytas taip toli? Brindavanas yra palaiminga vieta; čia taip arti Tavo meilė, švelni ir sauganti. Net Dievai trokštų tokios meilės.
Su nuoširdžia meile ir atsidavimu,
Tavo Vaikas.
P.S. Jeigu Tu pasiryžęs vis tiek pastatyti naują bendrabutį toliau nuo Brindavano, maloniai prašome šalia jo pastatyti ir naują pastatą, kuriame galėtum gyventi Tu.


Kai bendrabučio vadovas baigė skaityti, nebuvo nė vieno berniuko, kurio akyse nežibėtų ašara. Vienu balsu jie prašė: „Svami, prašome, sutik su mumis.“ Šis reginys sutirpdė Bhagavano širdį. Jis tučtuojau pakvietė vyriausiąjį inžinierių ir jam pasakė apie berniukų prašymą. Šis abejojo: „Visi projektai parengti labai tiksliai. Ir iki pamatinio akmens ceremonijos liko visai nedaug laiko.“

Tačiau berniukai vienu balsu jam sakė, kad jų namai turi būti Brindavanas. Matydamas berniukų nusiteikimą, Svamis liepė vyriausiajam inžinieriui parengti naujus projektus. Naujuose projektuose naujasis bendrabutis turi būti Brindavano komplekse. Išgirdę šią naujieną berniukai buvo ekstazėje.

Paskirtą dieną, kai Bhagavanas Šri Satja Sai buvo pasiruošęs uždegti Arati lempą, vienas berniukas jam tarė: „Svami, Tu tiek daug darai mūsų labui. O mes nieko negalime Tau pasiūlyti.“

Svamis atsakė: „Džiaugsmo ašaros ritasi jūsų veideliais. Tai viskas, ko Aš noriu. Pasiūlykite Man džiaugsmo ašarą. Tai, ko Aš labiausiai trokštu – tai jūsų džiaugsmo!“

Tasai nuostabus statinys, atsiradęs Brindavano komplekse, yra tarsi širdžiai mielas paminklas, kuris visiems laikams kalbės apie neišmatuojamą Babos meilę vaikams!

Vyrų koledžas Vaitfilde,  2006
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :