Saugokite santarvę namuose

Saugokite santarvę namuose


Čitambaramo Krišnano prisiminimai

Papasakosiu kitą atsitikimą, kada transformaciją patyręs asmuo buvau aš pats. Vienas iš mano sūnų vedė prieš mano valią. Dėl to aš nustojau su juo bendrauti ir nesikalbėjau. Tai truko apie dvejus metus.

Kartą nuvykau į Bridavaną, į Svamio daršaną. Tomis dienomis daršanas vykdavo Sai Ram stoginėje. Sėdėjau tenai ir laukiau Svamio daršano. Tuo metu į daršaną atvyko ir mano sūnus su žmona. Kažkas atėjo pas mane ir pranešė tą žinią, bet aš tam žmogui atsakiau, kad su savo sūnumi aš nesikalbu.

Atėjo Svamis, prasidėjo bhadžanos. Ir tuomet nutiko kažkas labai keisto. Svamis sustabdė bhadžanas, nuėjo prie mikrofono ir pradėjo kalbėti. Jis sakė: „Žmonės save laiko Mano sekėjais. Tačiau jie mano, kad Aš daug ko nežinau. Atrodo, kad jie nesupranta, jog Man viskas yra žinoma. Šie sekėjai nemoka sutarti su savo vaikais ir namuose išsaugoti santarvę. Jie visiškai nesugeba prisitaikyti.“

Išgirdęs šiuos žodžius apstulbau, sunku buvo tuo patikėti! Svamis staiga sustabdo bhadžanas ir pasako kažką tokio, kas šimtu procentu skirta man. Mane tai pribloškė. Svamis kalbėjo toliau: „Viskas gyvenime klostosi pagal Karmos dėsnį. Niekas neturi teisės spręsti, kad yra teisinga ir kas neteisinga. Tikras sekėjas turi padaryti viską, kad išsaugotų santarvę namuose.“ Tai pasakęs Svamis išėjo.

Šaltinis: Radio Sai
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :