Kodėl Tu nusprendei subtiliuoju pavidalu apsireikšti Mudenahalyje, o ne kur nors kitur?

Kodėl Tu nusprendei subtiliuoju pavidalu apsireikšti Mudenahalyje, o ne kur nors kitur?

Per satsangą Kroatijoje, 2015 m. balandžio 22 d., vienas sekėjas paklausė:„Bhagavanai, gal galėtumei mums padėti suprasti, kodėl Tu nusprendei subtiliuoju pavidalu apsireikšti Mudenahalyje, o ne kur nors kitur? Ar ne paprasčiau būtų buvę apsireikšti, pavyzdžiui, Putapartyje, kur jau sukurta infrastruktūra?“

Svamis atsakė (per Madhu): „Prieš paklausdamas šio klausimo, turėtum paklausti kito klausimo – kodėl Svamis pirmiausia atėjo į Putapartį? Kodėl ne į Kroatiją? Ką Svamis bedarytų, tam yra priežastis. Kaip savo verslą plečiantis verslininkas nuolat keliauja iš vieno biuro į kitą, o ne visą laiką lieka toje pačioje vietoje, taip ir Aš keliauju iš vienos vietos į kitą, plėsdamas šį meilės „verslą“: duoti meilę ir gauti meilę.

Kur Avatarui ateiti, sprendžia ne žmonės. Be jokios abejonės, tai nusprendžia Pats Avataras. Kaip ir jūs – galite turėti daug vaikų, tačiau norėsite būti su tais, kurie jums mieli arba kuriems jūsų pagalba ir patarimai reikalingiausi – taip ir Avataras ateina į tas vietas, kuriose Jo reikia labiau nei kitur.

Putapartis buvo kaip pradinė mokykla, į kurią atvažiuodavo žmonės iš viso pasaulio. Kai kurie iš jų apskritai netikėjo Dievu. Šioje pradinėje mokykloje pirmutinė pamoka, kurios Aš mokiau, buvo ta, kad Dievas egzistuoja. Netikėjusieji Dievu suprato, kad Dievas egzistuoja.

Mudenahalis yra tarsi gimnazija, kurioje Aš mokau, kad Dievas egzistuoja ne išorėje, ne konkrečiu pavidalu konkrečioje vietoje, bet kad Jis egzistuoja kiekviename žmoguje, jo viduje, ir kad jums įmanoma tai suvokti.

Ateityje įsteigsiu universitetą, į kurį galėsite patekti tada, kai pabaigsite gimnaziją – ir tai bus Prėmos Sai universitetas, kurioje bus mokoma aukščiausių tiesų. Kas tos aukščiausios tiesos? Kad jūs ir Aš esame viena. Nėra jokio skirtingumo.

Nors jūs girdite apie visus šiuos dalykus, kiek jūsų iš tiesų juos patiria? Perskaitėte visą teoriją ir gavote gerus įvertinimus teorijos egzamine. Panorėję galite lengvai cituoti Svamį – teisingai arba neteisingai, tačiau praktinė dalis dar neišlaikyta. Viskas yra praktiška. Ir skirta tiems, kas čia atvyko ne tam, kad iš Svamio gautų kokių daiktų, bet tam, kad sužinotų, ką gali nuveikti Svamio labui. Vienintelis dalykas, kurį galite nuveikti Svamio labui – tai mylėti visus ir padėti visiems. Taigi, visos vietovės ir visi aplinkiniai žmonės yra pasirinkti su tam tikru konkrečiu tikslu.

Šį kartą Svamis nusprendė Savo biurą įkurti naujoje vietovėje, kad ir ji galėtų būti išvystyta. Tiesą sakant, vakar kalbėjausi su sekėjų grupele ir jiems pasakiau, kad ir Kroatijoje turi pastatyti nedidelį ašramą, apie ką jau seniai svajoja daugelis sekėjų. Ateityje jis išaugs į galingą dvasinį centrą, į kurį ieškoti savasties atvyks žmonės iš viso pasaulio. Šiose šalyse Aš lankysiuosi net būdamas kitu Avataru, apsistosiu šiuose ašramuose ir vadovausiu Savo sekėjams. Visa tai yra „namų darbai“, skirti ateinantiems laikams. Tai Mano lylos (dieviškojo žaidimo) dalis. Tai sakmė. Sulig kiekvienu puslapiu ji vis įdomesnė. Dabar jūs skaitote tik dešimtą puslapį. Todėl kyla tiek daug klausimų. Aš esu knygos autorius. Aš žinau visos knygos turinį. Man neegzistuoja tokie dalykai, kaip praeitis, dabartis ir ateitis.  Aš žinau, kokia bus ateitis, todėl Man reikia užtikrinti, kad dabartis derėtų su ateitimi – tą Aš dabar ir darau.“

Šaltinis: Children for Sathya Sai
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage