Jums nepaprastai pasisekė, kad turite šią retą galimybę

Kartą Šri Satja Sai Baba paskelbė: „Aš vaikštau tarp jūsų, valgau kaip jūs, kalbuosi su jumis, todėl jūs galite klaidingai Mane palaikyti paprastu žmogumi. Jeigu padarysite šią klaidą, pateksite į bėdą – pasiklysite majos miglose. Kad šio pavojaus išvengtumėte, visuomet turite būti akyli ir budrūs. Mane visuomet lydi majos migla (iliuzija). Galiu su jumis dainuoti, kalbėtis, kartu dalyvauti įvairioje veikloje ir šitaip jus „užsupti“ iliuzijoje. Tačiau bet kada, netikėtai Aš galiu atskleisti savo dieviškumą. Visuomet būkite pasirengę šiai didingai akimirkai.


Šiame žmogiškajame Mano kūne glūdi visi tikėjimai (dharmos), visų dievų visos galios (šakti). Visi vardai, pavidalai ir galios, kokias tik žmogus yra priskyręs Dievui – viskas priklauso vienam Satjai Sai, ir niekam kitam. Mane pasiekia visos Dievui skirtos maldos ir aukos. Ir tai galiu pademonstruoti, nepalikdamas nė mažiausios abejonės. Štai kodėl visose savo kalbose Aš pabrėžiu, kad Alachas, Jehova, Rama, Krišna, Išvara ir Sai – tai vardai, kurie visi yra lygiavertiški ir priklauso Man vienam. 

Kai Dievas ateina į Žemę žmogaus pavidalu, iš išorės labai sunku pamatyti, kad tai Dievas. Žemišką, išorinę avataro išvaizdą žmogus lygina su savąja ir klaidingai nusprendžia, kad jie abu yra to paties lygmens ir tokios pačios prigimties.

Tiesą sakant, net jei visa žmonija sutelktų visas savo pastangas ir tūkstantį metų vykdytų pačią griežčiausią askezę, vis tiek nepajėgtų suvokti Mano tikrosios esmės (nidža tatva). Šios dieviškosios galios, kuri štai stovi priešais jus, kuri turi šventą vardą ir šventą pavidalą, malonės dėka jūs galite greitai pasiekti aukščiausią suvokimą.

Jums nepaprastai pasisekė, kad turite šią retą galimybę. Tai daug daugiau ir vertingiau, nei kada nors yra gavę didieji išminčiai, atsiskyrėliai ar šventieji. Nepamirškite šio fakto.

Šaltinis: Radio Sai („Tapovanam“)
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :