Visa tai Aš darau dėl Prėmos Sai

Visa tai Aš darau dėl Prėmos Sai

Narasimha Murtis pasakoja: „Prieš dvejus metus, kai su Svamiu važiavome automobiliu Londone, įvyko įdomus pokalbis. Kalbėdamas su dr. Girišu Malhotra, kuris vairavo automobilį, Svamis (per Madhu) pasakė: „Nemanyk, kad visa tai darau tam, kad tapčiau žinomas. Aš jau esu žinomas. Man nereikia nieko daryti, kad tapčiau dar žinomesnis. Visa tai Aš darau Prémos Sai atėjimui.“

Galite paklausti, kam reikia 30 mokyklų – kiekviename Karnatakos valstijos rajone? Todėl, kad Karnatakai teko didžiulė laimė, nes čia gims trečiasis Sai Avataras – Prėma Sai. Jis gyvens Svamio įkurtame Mandjos studentų miestelyje „Šri Satja Sai Šarada Niketanam“.

„Visa tai Aš darau dėl Prémos Sai. Šis subtilusis pavidalas, kuris bus iki 2022 metų, yra pereinamoji forma nuo Satjos Sai fizinio pavidalo prie Prémos Sai fizinio pavidalo.“

Šaltinis: Saivrinda 

Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :