Rašyti knygą apie Mane nėra reikalo

Klausimas: Baigiu rašyti knygą, kuri vadinasi „Dvasinė Žemės istorija“. Noriu paprašyti Tavo leidimo parašyti knygoje ir apie Tavo subtilųjį pavidalą.

Svamis (per Madhu): Jei rašai knygą apie planetą, gal jos ir reikia. O rašyti knygą apie Mane nėra reikalo. Pats jūsų gyvenimas turi būti knyga apie Mane. Tai, kaip jūs gyvenate, geriausiai papasakoja apie Mane ir Mano egzistavimą. Tai yra įrodymas, kad Aš esu jūsų gyvenime. Aš nenoriu jokios knygos. Aš noriu, kad jūs savo gyvenimais, savo poelgiais, žodžiais ir mintimis neštumėte žmonijai Mano žinią – meilės ir tarnavimo žinią. Kai taip gyvensi – kai savo gyvenimu iš tiesų išreikši Mano meilę – kai pats tavo gyvenimas taps knyga apie Mane, tada Aš galbūt leisiu tau parašyti ir knygą, kad ir po mūsų išėjimo žmonės toje knygoje galėtų rasti atsakymų.

Ensinitas, JAV. 2015 m. birželio 20 d.
Šaltinis: Sri Sathya Sai Vrinda
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :