Kaip pagerinti atmintį?

Klausimas: Kaip pagerinti atmintį?

Sai Baba: Maža nauda iš to, kad galvosite apie praeitį, nes jos jau nebėra. Ne tokios jau vertingos pastangos kažką prisiminti. Mes savaime prisimename tai, kas mums svarbu.
Papasakosiu trumpą istoriją. Ardžuna buvo 85 metų, vidutinio amžiaus vyras. Tais laikais žmonės gyveno daug ilgiau. Ardžuna paklausė Krišnos:
– Viešpatie, kodėl taip yra, kad Tu gali prisiminti visus praėjusius gyvenimus, o aš negaliu?
Krišna atsakė:
– Ką gi, pasakyk, ką tu veikei prieš dešimt metų šio mėnesio trečią dieną.
– Aš nežinau, – atsakė Ardžuna.
– Na, tą dieną tu buvai gyvas.
– Taip, aš buvau gyvas.
– Ardžuna, ar prisimeni savo vestuvių dieną, prieš 60 metų?
– Taip! Prisimenu!
– O dabar prisimink dar senesnius laikus – tą dieną, kai sutikai savo guru, kuris išmokė tave karo meno. Ar atsimeni?
– Taip, atsimenu, – atsakė Ardžuna.
– Kaip matai, žmonės prisimena tai, kas jiems svarbu, kas buvo pakankamai ryšku ir reikšminga, kad tas įvykis taptų įsimintinas. Ir jie nesivargina saugoti atmintyje to, kas didesnės reikšmės neturėjo. Todėl tu ir neatsimeni, kas buvo prieš 20 metų, tik žinai, kad tuomet buvai gyvas – nors atmintį turi, tačiau to laiko neatsimeni. O Aš, Ardžuna, atsimenu viską, nes Man viskas yra svarbu.

Šaltinis: Radio Sai
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :