Kol bus ta siena, tol mes nesusitiksim

Nuotr.: Baba Muktananda ir Satja Sai Baba.  
Klausimas: Svami, aš labai Tave myliu. Kiek dar tęsis šis begalinis troškulys, kada aš įsiliesiu į Tave?

Svamis (per Madhu): Kur tu ketini įsilieti į Mane? Tai turi būti čia ir dabar. Mane nuo tavęs užstoja ir susitikti trukdo „sienelė“, vadinama protu. Kas yra protas? Protas yra ne kas kita, o krūva minčių. Kiekviena mintis yra tarsi plyta, iš kurių ir susidaro siena. Pagrindinis iššūkis yra ne tas, kad žmonės Mane mylėtų ir trokštų. Pagrindinis iššūkis yra tas, kad žmonės trokšta ir daugelio kitų dalykų – visi tie mėgstami ir trokštami dalykai yra tarsi plytos, sudarančios sieną. Kol ta siena bus, tol mes su tavimi negalėsime susitikti ir susilieti. Mylėk tik Mane. Trokšk tik Manęs. Tuomet tau net nereikės tos sienos griauti – Aš Pats ją nugriausiu ir įsiliesiu į tave. Tau nereikia įsilieti į Mane.

Ensinitas (JAV). 2015 m. birželio 20 d.
Šaltinis: Sri Sathya Sai Vrinda
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :