Kaip viską ištverti ir nieko nedaryti, kaip viską girdėti ir nieko nesakyti?

Per Svamio apsilankymą Jungtinėje Karalystėje, 2016 m. balandžio 2 dieną Safolke vykusiame satsange vienas sekėjas Bhagavano paklausė, kaip vienu metu ir sekti Jo mokymu, ir atlikti savo dharmą (priedermes).

Klausimas: Svami, kaip žinai, Tu mane atvedei į verslo pasaulį. Man sudėtinga kartu ir vykdyti savo pareigas, ir laikytis Tavo mokymo „viską ištverti ir nieko nedaryti, viską girdėti ir nieko nesakyti.“ Svami, kaip žinai, man tai sudėtinga. Čia vieni žaidžia savo žaidimus, kiti pasirengę padaryti bet ką, kas tik atneš jiems naudos. Kaip man viso to išvengti? Kaip netapti žaisliuku jų rankose? Kaip man „viską ištverti ir nieko nedaryti, viską girdėti ir nieko nesakyti“ ir kartu atlikti savo pareigas?

Svamis: Turėk galvoje vieną labai svarbų dalyką – tau neatsitiks nieko, ko Aš nenoriu, kad tau atsitiktų. Niekas tau negali nieko padaryti – nei gero, nei blogo – jeigu nebus tokia Mano valia. Jeigu tuo tvirtai tikėsi, kas tau galės pakenkti?

Pažvelk į situaciją, į kurią buvo patekusi Draupadė. Ji buvo ištekėjusi už galingiausių karžygių, kurie buvo laikomi didžiausiais to laikmečio didvyriais, tačiau susiklosčius tam tikroms aplinkybėms ji pateko į klastingų Kauravų rankas. Lošdami kauliukais jie sukčiavo, ir išlošę pareikalavo siaubingo dalyko – Draupadės garbės.

Visas pasaulis tarsi susimokė prieš ją. Netgi jos pačios vyrai, sugebėję atskirti gėrį nuo blogio, buvo bejėgiai. Kas ją išgelbėjo? Ją išgelbėjo pasikliovimas Krišna. Panašiai, jeigu ir jūs pasikliausite Manimi, tegu prieš jus stoja visas pasaulis, tegu žaidžia savo žaidimus – niekas jums negalės pakenkti. Pasitikėkite ir pasikliaukite Manimi, ir net atsidūrę tarp visų Kauravų būsite išgelbėti. Štai taip turėtumėte galvoti. Jeigu tavo kelyje Aš sukūriau tam tikrų sunkumų, tam yra priežastis; gali atrodyti, kad Aš neatsiliepiu – bet ir tuomet turite galvoti, kad jeigu jums sukūriau tuos sunkumus, vadinasi, tam yra priežastis, nes Aš žinau, kas jums yra geriausia. Padės tik šitoks tikėjimas.

Nepaisant to, kad Draupadei teko patirti siaubingą situaciją, ar ji kada nors nuėjo ir paklausė Krišnos: „Kodėl tu man leidai tekėti už šių Pandavų, Krišna? Galėjai man parūpinti geresnius vyrus.“ Ji neabejojo Krišnos sprendimu, ji tikėjo Jo pasirinkimo teisingumu. Būtent Krišna atvedė Ardžuną į Drupados rūmus, būtent Krišna suorganizavo jų vedybas, todėl ji pasikliovė Krišna ir tikėjo – ko Jis benorėtų, ką Jis bedarytų, tai visuomet bus teisinga. Jeigu jai teko išgyventi tą siaubingą situaciją, vadinasi, toks buvo Jo sprendimas. Niekas negalėjo jai pakenkti.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Šaltinis: Sri Sathya Sai Vrinda
Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Jungtinėje Karalystėje 2016 m. balandžio 2-4 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :