Koks pats didžiausias Tavo stebuklas?

Koks pats didžiausias Tavo stebuklas?

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)

Berniukas Manęs paklausė: „Svami, koks yra pats didžiausias Tavo stebuklas?“

Aš jam atsakiau: „Stebuklas yra ne tai, kad pas Mane atvyko tiek daug sekėjų iš viso pasaulio. Stebuklas yra tai, kad nepaisant to, jog Aš čia esu, milijonai žmonių negalėjo gauti Mano daršano.“ Aš laikiau juos per atstumą tam, kad tą galimybę suteikčiau jums. Ir dabar, kai jūs tą galimybę esate gavę tokios daugybės kitų žmonių sąskaita, nors jie yra ne mažiau verti nei jūs, – dabar jūs atsakingi už tai, kad jūsų gyvenimas taptų jiems pavyzdžiu.

Tai per jus visus Aš turiu tęsti darbą, dėl kurio atėjau. Aš nesustosiu, kol visi mokiniai neišlaikys egzamino. Aš vis ateisiu ir ateisiu, visais vardais ir visokiais pavidalais, kad tęsčiau Savo darbą.

Būkite geri mokiniai, kad galėtumėte augti ir tapti gerais mokytojais ir padėtumėte Man mokyti kitus. Padėkite jiems irgi mokytis ir baigti šį Visatos Universitetą. Tegu ir jie pakyla iki tokio meilės ir atjautos laipsnio. Padėkite jiems palaipsniui kilti ir pasiekti Dieviškąjį suvokimą.

Dieviškoji kalba satsange Kalifornijos universitete, Irvine, JAV,
2016 m. birželio 19 d.

Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą JAV, Pietų Kalifornijoje, 2016 m. birželio mėn., 2 dalis
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage