Už ką jūs meldėtės?

Už ką jūs meldėtės?

Satsange, kuris vyko Encinitase (JAV) 2015 m. birželio 20 d., vienas sekėjas paklausė, ar Svamio subtilusis pavidalas ir yra Jo atsakymas į visas 2011 metų maldas [tais metais Svamis paliko savo fizinį kūną – past.].  

Klausimas: Svamis visada atsiliepia į nuoširdžias sekėjų maldas. 2011 m., kai Svamis gulėjo ligoninėje, sekėjai labai daug meldėsi. Daugiau nei bet kada pasaulio istorijoje. Kas nutiko su tomis maldomis? Ar šis apsireiškimas (subtiliuoju pavidalu) ir yra atsakymas į tas maldas? Ar yra kokia paslaptis, kurią Svamis galėtų atskleisti – kur nukeliavo ta maldų už Svamio gerovę energija?

Svamis: Savo meilę ir švelnumą sutelkite į Svamį. Jūs meldėtės už Svamio gerovę. Bet kas yra Svamis? Ar Svamis yra kūnas? Už ką? Už ką gi jūs meldėtės – už kūno gerovę? Ar už Svamio gerovę? Jei meldėtės už Svamį, tai su Svamiu dabar viskas labai gerai. Jam nereikia nešiotis kūno naštos. Svarbiausias jūsų maldų rezultatas – tai jūsų pačių išskaistėjimas. Melsdamiesi naudą visų pirma gavote jūs, nes malda jus apvalė nuo visų kitų troškimų.

Žmonės prašydavo: „Svami, paimk mano gyvybę, paimk visus mano likusius gyvenimo metus, bet Tu ir toliau gyvenk.“ Aš atsakydavau: „Aš nieko nenoriu prašyti. Jūs tik pasirūpinkite patys savimi.“ Žmonės neprašė naudos sau ar norų išpildymo. Jie galvojo tik apie Mane, jie norėjo tiktai Manęs. Jūs esate tie, kurie iš šių maldų gavote didžiausią naudą. Antra, naudą gavo pasaulis, nes ir seniai palikęs savo kūną Aš vis dar esu čia. Aš vis dar renkuosi būti su savo sekėjais, vadovauti jiems ir saugoti. Taigi, nė viena iš jūsų maldų neliko neatsakyta.

Kūną turėjau palikti, jis buvo tarsi senas sugedęs automobilis. Amerikoje žmonės automobilius keičia kas šešis mėnesius! Ar negaliu savojo pakeisti kartą per 85 metus? Dabar jis daug patogesnis. Galiu daug daugiau nuveikti, ir daug greičiau. Fizinis kūnas viską lėtino. Dabar viskas vyksta daug greičiau. Manęs neriboja dienos trukmė, laikas, aplinkybės ar vieta. Aš keliauju visur, teikiu daršaną sekėjams visame pasaulyje. Anksčiau būčiau negalėjęs išvykti iš Prašanti Nilajamo ir štai taip būti čia su jumis. Sekėjai Prašanti Nilajame Manęs laukdavo ir norėdavo pamatyti. Aš būčiau negalėjęs jų nuvilti, nes jie visas savo santaupas skirdavo tam, kad tik atvyktų į Prašanti Nilajamą ir pamatytų Mane. Jei Manęs ten nebūtų buvę, tai iš Mano pusės būtų neteisinga, nes būčiau nuliūdinęs savo sekėjus. Todėl net trumpam nebūčiau galėjęs išvykti iš tos vietos. Bet dabar, su šiuo kūnu, Aš tai galiu. Bet kurioje vietoje galiu atsidurti akimirksniu.

Tokius kūnus turime visi. Fizinis kūnas yra pats tankiausias. Paskui eina subtilusis kūnas, kurį sudaro manas (protas), budhi (savimonė) ir čita (atmintis) – jie visi trys sudaro subtilųjį kūną. Paskui eina atma.

Taigi, Aš labai džiaugiuosi. Neliko nė vienos maldos, į kurią būtų neatsiliepta. Dabar Man energiją teikia tiktai jūsų maldos. Esu sakęs, kad Mano maistas yra jūsų palaima. Būdamas šiame kūne Aš negaliu valgyti fizinio maisto. Mane palaiko jūsų maldų energija – jos dėka Aš galiu dirbti savo darbą taip, kaip dabar jį dirbu. Žinau, kad Mano sekėjai meldėsi už Mano gerovę, ir dėl to labai džiaugiuosi. Dabar Aš jaučiuosi labai gerai.

Šri Satja Sai Baba (per Madhu)
Šaltinis: Sai Vrinda
Bukletas apie Dieviškąjį vizitą JAV 2016 m. birželio mėn.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage