Aš tikiu jumis

Beformis Dievas jau yra jūsų viduje, bet jį dengia visokiausi dalykai, kurie yra ne dieviški. Kai tik atmetate visa tai, kas yra ne Dievas, tada tai, kas lieka, yra Dievas. Kai jūs išspaudžiate iš vaisiaus sultis, galite išmesti tai, kas lieka. Niekas nevalgo žievės ir minkštimo; visi nori sulčių. Taip pat ir jūs visi iš prigimties esate dieviški, bet, kaip neišspaudę vaisiaus negalite gerti sulčių, taip negalite patirti Dievo, nepašalinę visko, kas yra ne dieviška.

Jūs gal netikite savimi, savo dieviškumu, bet Aš tikiu jumis, nes žinau, kad jūs esate dieviški. Daug žmonių sako: „Nebus jokios naudos! Nesivargink, Svami. Niekas manęs nepakeis“, bet Aš žinau, kad taip sakantis žmogus yra dieviškas ir kad tas žmogus pasikeis. Kiekvienas plaktuko smūgis akmenį artina prie jo virtimo statula. Kai kuriems gali prireikti keleto smūgių, kai kuriems gali prireikti daug, bet su laiku kiekvienas taps Dievo statula! Jūs galite arba patys tai padaryti, arba leisti tai daryti Man. Jei jūs savo kūną ir protą atiduodate Man ir sakote: „Svami, imk juos ir padaryk tokius, kokius nori“, tada Aš dirbsiu su jumis kaip skulptorius ir paversiu jus į vertingą Dievo statulą. Aš pakeisiu jus iš akmens gabalo, į kurį niekas nekreipia dėmesio, į statulą, kurią garbina visi – bet jūs turite tikėti, kad Aš
darau teisingai, ir turite tuo neabejoti.

– Satja Sai Baba (per Madhu)

Rio de Žaneiras, Brazilija
2016 m. spalio 21 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Brazilijoje 2016 m. spalio 20-22 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :