Kodėl nebeateini į mano sapnus?

Kodėl nebeateini į mano sapnus?

 Jei norite, kad ateičiau į jūsų gyvenimą, turite atidaryti savo duris iš vidaus

2017 m. balandžio 4 d. per satsangą Atėnuose, Graikijoje, sekėjas Svamio paklausė: "Noriu atsiprašyti, jei mano klausimas pasirodys egoistiškas. Kodėl nebeateini į mano sapnus? Aš Tavęs pasiilgau."

Štai ką Svamis atsakė: "Aš pamaitinu tuos, kurie tikrai Manęs išalkę. Kodėl nebetrokšti Manęs taip, kaip troškai anksčiau? Jei kviesi Mane taip stipriai, kaip anksčiau, Aš ateisiu.

Sekėjas: Aš dabar to prašau.

Svamis*: Aš ateisiu vėliau. (Juokas) Ar galima kur nors eiti nekviestam? Mažiausia, ko reikia, tai pakviesti Dievą į savo širdį, į savo gyvenimą. Net jei manote, kad esate netyri, net jei manote, kad nenusipelnote Dievo, net jei turite ydų ir trūkumų, – jei tik pakviesite Dievą, Jis užtikrins, kad viskas būtų gerai. Jis laukia, kad atidarytumėte duris ir Jį pakviestumėte vidun. Tad jei norite, kad Aš ateičiau į jūsų gyvenimą, turite atidaryti savo duris iš vidaus.

*Šri Satja Sai Baba per Madhu
Atėnai, Graikija
2017 m. balandžio 4 d.
Šaltinis: Bukletas apie Dieviškąjį vizitą Graikijoje 2017 m. balandžio 4-7 d.
Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :