Vykti į Putapartį ar į Mudenahalį?

Vykti į Putapartį ar į Mudenahalį?


Šri Satja Sai Baba (per Madhu):

Kai prieš kelis mėnesius lankiausi Amerikoje, Samuelis Sandveisas Manęs paklausė: „Svami, pasakyk prašau, ar man atvykti į Putapartį, ar į Mudenahalį?“ Aš pasakiau: „Atvažiuok į Putapartį ir į Mudenahalį.“ Tada jis paklausė: „Svami, ar tai reiškia, kad Mudenahalis yra geriau, nei Putapartis?“ Atsakiau: „Mano požiūris nėra toks siauras, kaip tavo. Važiuok į abi vietas ir pajusk tą džiaugsmą, kurį teikia Mano artumas. Abi vietos yra Mano. Todėl abiejose ir apsilankyk.“

Neteisinga sakyti, kad Svamis yra tik Mudenahalyje. Svamis yra ir Putapartyje, ir Brindavane. Esu Premdyp šventykloje (Mudenahalyje), Satjadyp šventykloje (Mumbajuje) ir Šivam šventykloje (Haiderabade). Esu jūsų namuose, esu jūsų širdyse. Matyti saulę galite tik tada, kai atveriate namų duris ir langus. Kvaila būtų uždaryti visas duris ir langus ir sakyti, kad saulė neegzistuoja. Saulė visuomet šviečia, tačiau jos šviesa į jūsų namus pateks tik tuomet, kai atidarysite duris ir langus. Atverkite savo širdį, nutildykite protą  tuomet Dievą matysite visur.

Ištrauka iš Satjos Sai Babos kalbos 2014 spalio 25 d. Mudenahalyje.
Šaltinis: Sri Sathya Sai Uvacha. Divine Discourses of Bhagavan Sri Sathya Sai Baba in the Subtle Body. 2 tomas.


Print Friendly Version of this page Get a PDF version of this webpage

Raktiniai žodžiai :